Regulamin Usług

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W SALONIE HEADSTYLER

 

§ 1 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług w salonie HEADSTYLER z siedzibą w Olsztynie przy ul. Mazurskiej 10/17, 10-519 Olsztyn, którego właścicielką jest Bogumiła Opalach NIP: 7393008627 REGON: 280178330

Niniejszy regulamin jest dostępny:

  • w siedzibie salonu HEADSTYLER;
  • na stronie internetowej salonu HEADSTYLER
  • oraz linku, który udostępniamy bezpośrednio w wiadomości sms

Decydując się na korzystanie z usług salonu HEADSTYLER, Klientka akceptuje niniejszy regulamin.

Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące definicje użytych w nich pojęć:

SALON – siedziba działalności gospodarczej Bogumiły Opalach prowadzonej pod nazwą HEADSTYLER Bogumiła Opalach, w której wykonywane są usługi z zakresu przedłużania i zagęszczania włosów;

USŁUGODAWCA – Bogumiła Opalach wykonująca działalność; gospodarczą pod nazwą HEADSTYLER Bogumiła Opalach oraz działalność Jej pracowników/ współpracowników/ zleceniobiorców, wykonujących swoje obowiązki zawodowe;

STYLISTA – osoba wykonująca zabiegi na włosach Klientka, posiadająca odpowiednie kwalifikacje w tym zakresie;

Klientka - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która wyraziła albo zamierza wyrazić zgodę na świadczenie usług przez Usługodawcę;

USŁUGI – usługi świadczone przez Usługodawcę, zarówno w Salonie, jak i poza nim, do których należy zaliczyć zagęszczanie/przedłużenie włosów, jak również usługi wykonywane na przedłużanych/ zagęszczanych włosach, takich jak strzyżenie, farbowanie, pielęgnacja;

KONSULTACJA – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na rozmowie z Klientką i analizie stanu włosów Klientki, której celem jest dobór odpowiedniej usługi;

KARTA KONSULTACJI – dokument potwierdzający ustalenia dokonane w trakcie bezpłatnej konsultacji poprzedzającej wizytę, który przechowywany jest przez Usługodawcę, z poszanowaniem obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;

DOSTĘPNE METODY – metody przedłużania/zagęszczania włosów, do których należy zaliczyć: metodę MICRO KERATIN BOND, INFRALIGHT, TAPE ON, BIO TAPE, INVISIBLE TAPE;

CENNIK - informacja na temat aktualnych cen usług świadczonych przez Usługodawcę oraz obowiązujących promocjach;

KOREKTA - zabieg zdjęcia i ponownego zaaplikowania włosów w celu skorygowania odrostu;

ZGODA NA WYKONANIE USŁUGI – oświadczenie Klientki, podpisywane w dniu wykonywania zabiegu, podsumowujące najważniejsze aspekty usługi, która ma zostać wykonana przez Usługodawcę.

Rezerwacja terminu i wpłata zadatku są równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług i zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

Z zastrzeżeniem odrębnych postanowień niniejszego regulaminu, dla skorzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę konieczne jest uiszczenie zadatku oraz wyrażenie zgody na przeprowadzenie zabiegu. 

§ 2 

KONSULTACJA

  1. Wykonanie usługi poprzedza konsultacja z Klientką, która może być wykonana w dniu zabiegu lub we wcześniejszym terminie.
  2. W trakcie konsultacji Usługodawca, w oparciu o oczekiwania Klientki, stan Jej włosów, ewentualne dotychczasowe doświadczenia w kwestii przedłużania/zagęszczania włosów, proponuje wykonanie określonej usługi i przedstawia Klientce wycenę.
  3. Wycena, o której mowa w ustępie poprzedzającym ma charakter orientacyjny, tzn. może ulec zmianie w szczególności w przypadku użycia większej albo mniejszej od pierwotnie planowanej i ustalonej liczby pasm, wyboru innych włosów. W związku z powyższym o szczegółowej i końcowej cenie Usługi, Klientka, może zostać poinformowana w trakcie wykonywania Usługi lub po jej zakończeniu. Każda zmiana konsultowana jest i ustalana z Klientką i dokonywana jest po akceptacji zmienionej ceny zabiegu. Klientka, jest zobowiązana do zapłaty za wykonaną usługę.
  4. Ustalenia dokonane w trakcie konsultacji potwierdza karta konsultacji. Przystępując do konsultacji Klientka zobowiązuję się do udzielenia odpowiedzi na zawarte w niej pytania, jak również wyraża zgodę na wykonanie, przechowywanie i publikację zdjęć włosów, a w przypadku zgody Klientka, także wykonanie zdjęć włosów z widoczną twarzą.
  5. Ustalenia dokonane w trakcie konsultacji mogą ulec zmianie w przypadku zmiany okoliczności, w szczególności zmiany stopnia wypielęgnowania włosów pomiędzy dniem konsultacji, a dniem zabiegu.
  6. Klientka zobowiązuje się do utrzymania koloru i struktury włosów od chwili konsultacji do chwili wykonania zabiegu.
  7. Klientka może odbyć konsultację online. W tym celu musi wypełnić ankietę, którą otrzymuje za pomocą przesłanego przez Usługodawcę linku. Propozycję wraz z wstępną wyceną Usługodawca przygotuje w ciągu kilku dni i zostanie ona wysłana na podanego e-maila. Konsultacja dotyczy wyłącznie przedłużania lub zagęszczania włosów bez usługi koloryzacji. Włosy do przedłużania dobierane są na podstawie przesłanych zdjęć (dlatego prosimy aby były one jak najbardziej zbliżone do koloru w rzeczywistości). Prosimy o zdjęcia włosów w docelowym kolorze (czyli ufarbowane i kilkukrotnie umyte). Konsultacja online nie daje 100% gwarancji doboru odpowiednich parametrów. Jeśli zajdzie taka potrzeba podczas wizyty w Salonie nasz Stylista zweryfikuje kolor i ilość niezbędnych pasm.

§ 3 

UMAWIANIE I ODWOŁYWANIE WIZYT

  1. Termin wykonania usługi można ustalić:
  • osobiście;
  • telefonicznie;
  • mailowo;
  • przez stronę internetową;
  • za pośrednictwem fanpage’u na Facebook’u;
  • za pośrednictwem konta na Instagramie;
  • za pośrednictwem Booksy.
  1. Po ustaleniu terminu wykonania usługi zostanie on potwierdzony telefonicznie (w formie sms) lub mailowo.
  2. Salon odpowiednio wcześnie kontaktuje się z klientką telefonicznie lub SMS-em w celu potwierdzenia wizyty. Klientka jest zobowiązana do potwierdzenia wizyty, odpowiadając na telefon lub SMS. W przypadku braku potwierdzenia, wizyta zostanie automatycznie anulowana.
  3. Po przeprowadzonej konsultacji Klientka może ustalić termin wykonania usługi. Termin może być zarezerwowany w dniu konsultacji albo w terminie późniejszym pod warunkiem zapłaty zadatku w wysokości 20% (słownie: dwudziestu procent) ustalonej ceny usługi, ustalonej w trakcie konsultacji w salonie lub w terminie do 3 dni od dnia konsultacji na konto bankowe 19 1140 2004 0000 3002 7852 8343. Zadatek zalicza się na poczet ceny usługi.
  4. Zadatek podlega zachowaniu przez Usługodawcę w sytuacji, gdy Klientka:
  • nie przyjdzie na wykonanie usługi w ustalonym czasie i terminie;
  • spóźni się na wykonanie usługi powyżej 30 min., co spowoduje, że należyte wykonanie usługi w ustalonym czasie i terminie nie będzie możliwe do zrealizowania przez Usługodawcę,
  • zrezygnuje z usługi przed jej wykonaniem;
  • zażąda zmian w realizacji usługi, które wiążą się z wykorzystaniem włosów innych niż te, które zostały ustalone w trakcie konsultacji lub innych rozmów poprzedzających wykonanie usługi, a wykonaniem zabiegu w ustalonym czasie i terminie nie będzie możliwe z uwagi na brak potrzebnych produktów.;
  • pomiędzy konsultacją, a wykonaniem usługi Klientka zmieni kolor lub strukturę włosów, a wykonanie zabiegu w ustalonym czasie i terminie nie będzie możliwe z uwagi na brak potrzebnych produktów. W takiej sytuacji Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy i odmowy wykonania usługi.
  1. Możliwe jest także ustalenie terminu wykonania usługi bez wcześniejszej konsultacji. W takim przypadku konsultacja jest przeprowadzana bezpośrednio przed wykonaniem usługi.
  2. W sytuacji, gdy termin usługi jest ustalony bez wcześniejszej konsultacji, wysokość zadatku ustalana jest przez Usługodawcę. Wpłata zadatku jest konieczna do zarezerwowania terminu.
  3. Zadatek nie jest pobierany w stosunku do stałych Klientek, chyba że w przeszłości:
  • nie przyszły na wykonanie usługi w ustalonym czasie i terminie;
  • spóźniły się na wykonanie usługi dłużej niż 30 min.;
  • odwołały usługę w terminie 48 godzin przed wykonaniem zabiegu lub krótszym.
  1. W przypadku, gdy usługa nie może być zrealizowana przez Usługodawcę z przyczyn niezależnych od żadnej ze stron np. choroba pracownika, awaria sprzętu, awaria mediów, brak dostępu do włosów koniecznych do wykonania zabiegu, siła wyższa, usługodawca zobowiązuje się do przedstawienia Klientce kolejnego, możliwie najszybszego terminu wykonania usługi. W przypadku, gdy termin ten okaże się dla Klientki nieodpowiedni, Usługodawca ustala z inny dogodny termin wykonania usługi.
  2. W sytuacji, gdy usługa nie zostanie zrealizowana przez Usługodawcę bez usprawiedliwiania z przyczyn wyłącznie od niego zależnych, Klientce zostanie zwrócona podwójna wysokość zadatku.
  3. Niezależnie od konsekwencji przewidzianych w ustępie poprzedzającym, Usługodawca zobowiązuje się do przedstawienia Klientce kolejnego, możliwie najszybszego terminu wykonania usługi. W przypadku, gdy termin ten okaże się dla Klientki nieodpowiedni, Usługodawca ustala z Klientką inny dogodny termin wykonania usługi.

§ 4  

ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Z zastrzeżeniem odrębnych postanowień przewidzianych treścią niniejszego regulaminu, warunkiem skorzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę jest wyrażenie przez Klientkę zgody na wykonanie usługi oraz potwierdzenie tej zgody w formie pisemnej z użyciem formularza przygotowanego przez Usługodawcę i wypełnionego przez Klientkę
  2. Zgodę na wykonanie zabiegu może wyrazić Klientka, która jest pełnoletnia i posiada pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
  3. W przypadku Klientki, która nie ukończyła 16-go roku życia, zgoda na wykonanie zabiegu oraz karta konsultacji musi być podpisana przez jej przedstawiciela ustawowego.
  4. Usługodawca dobierając włosy bierze pod uwagę wszelkie istotne kwestie, w tym:

ASPEKT WIZUALNY – celem zabiegu jest dobranie włosów maksymalnie zbliżonych wizualnie do włosów Klientki. Dbamy o dobór analogicznej struktury włosów, czyli Klientkom o włosach prostych zapewniamy włosy proste, natomiast Klientkom posiadającym włosy kręcone, włosy posiadające skręt, niektórych przypadkach celowo dobieramy inną strukturę np. falowane, podatne aby dodać objętości włosom prostym, cienkim i opadniętym lub decydujemy się na gładszą strukturę aby dodać wizualnie ujarzmienia włosom niesfornym. Należy przy tym mieć na względzie, że włosy naturalne, pochodzące od osoby trzeciej, nie mogą być identyczne jak włosy Klientki;

ASPEKT ZDROWOTNY – biorąc pod uwagę kondycję włosów (włosy mocne albo delikatne), dobieramy odpowiednią grubość pasm. Jednocześnie polecamy tę metodę, która pozwala na przedłużenie lub zagęszczenie określonego rodzaju włosów zapewniając komfort ich noszenia, trwałość usługi, a także maksymalną dyskrecję;

MOŻLIWOŚCI JAKIE DAJE NATURALNY POROST WŁOSÓW Klientki – wykonując usługę uwzględniamy ograniczenia w zakresie stosowanych metod, które mogą wynikać z niewielkiej ilości włosów, zakoli, czy występowania obszarów skóry, na których włosy nie rosną u konkretnej Klientki. Jest to konieczne dla ukrycia łączeń pomiędzy włosami naturalnymi, a włosami Klientki;

PLANOWANY SPOSÓB CZESANIA WŁOSÓW (kucyk albo rozpuszczone);

OCZEKIWANIA Klientki – uwzględniamy planowany przez Klientkę efekt zabiegu (spektakularny lub delikatny), a także dążenie do przedłużenia lub zagęszczenia włosów;

MOŻLIWOŚCI FINANSOWE – przedstawiamy zróżnicowane możliwości cenowe, począwszy od włosów najwyższej jakości (dziewiczych) poprzez bardzo dobrej jakości włosy farbowane (są to włosy różnego pochodzenia).

OKAZJA, NA KTÓRĄ SĄ PRZEDŁUŻANE WŁOSY – bierzemy pod uwagę, czy włosy przedłużane są incydentalnie (np. z uwagi planowany ślub, inną uroczystość lub sesję zdjęciową), czy też Klientka ma zamiar długodystansowego przedłużania włosów;

PLANOWANA INTENSYWNOŚĆ STYLIZACJI WŁOSÓW – dobierając włosy uwzględniamy także deklarowaną przez Klientkę intensywność stylizacji lub farbowania włosów.

5. Do wykonania usługi Usługodawca może wykorzystać jeden z dwóch rodzajów włosów: włosy dziewicze albo włosy Elite Hair.

Włosy dziewicze to najwyższej jakości produkt, idealny dla osób poszukujących naturalnych włosów. Są bardzo delikatne, co sprawia, że idealnie dopasowują się do włosów klientki. 

Włosy Elite Hair są to włosy importowane z różnych zakątków świata, są grubsze w swojej strukturze, co czyni je odpornymi na stylizację i codzienne noszenie, wymagają odpowiedniej pielęgnacji i stylizacji aby wyglądały znakomicie każdego dnia.

Udzielamy gwarancji na przedłużane włosy do 12 miesięcy, biorąc pod uwagę, że z czasem użytkowania mogą one tracić witalność. Warunkiem utrzymania gwarancji jest przestrzeganie zaleceń dotyczących ich pielęgnacji. Wiele naszych klientek korzysta z wysokiej jakości włosów przedłużanych dłużej niż okres gwarancyjny, dzięki właściwej pielęgnacji.

6. Usługodawca może odmówić wykonania usługi, gdy Klientka:

  • odmawia podpisania zgody na wykonanie usługi;
  • udziela zgody na wykonanie usługi w sposób nieprawidłowy;
  • znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, zażycie środków odurzających lub innych substancji mogących mieć wpływ na przebieg usługi lub jej skutki;
  • nie przygotowała się do wykonania zabiegu zgodnie z ustaleniami dokonanymi w trakcie konsultacji lub przekazanymi w innym czasie przed wykonaniem usługi;
  • nie wyraża zgody na wykonanie czynności koniecznych dla prawidłowego zrealizowania usługi;
  • jeśli podczas użytkowania włosów przedłużonych zaobserwuje negatywny wpływ na naturalne włosy Klientki, np. osłabienie lub uszkodzenie struktury włosów. Również w przypadku pojawienia się chorób skóry głowy, które mogą być przeciwwskazaniem do kontynuacji noszenia włosów przedłużonych, Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub zakończenia świadczenia usługi, mając na uwadze dobro Klientki.

7. Salon nie praktykuje "przechowywania" zapłaconych, używanych włosów Klientki. Włosy te zwracane są Klientce podczas finalizacji usługi.

§ 5 

PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTKI

Klientka jest zobowiązana do udzielenia wszystkich informacji istotnych dla realizacji usługi w sposób zgodny z prawdą. W przeciwnym wypadku Usługodawca nie będzie ponosił ewentualnych negatywnych konsekwencji wykonania usługi, które wystąpią u Klientki.

  1. Klientka zobowiązuje się do:
  • przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu;
  • poinformowanie Salonu o zmianie danych kontaktowych 
  • stosowania wszelkich wskazówek Usługodawcy udzielonych w związku z planowaną wizytą oraz zasad postępowania po wykonaniu usługi;
  • przestrzegania zasad porządkowych obowiązujących u Usługodawcy oraz zaleceń Usługodawcy;
  • zapoznania się z informacjami zawartymi na stronie Usługodawcy odnośnie planowanej usługi oraz rodzaju włosów, które mają zostać użyte w trakcie usługi;
  • zapytania o wszelkie kwestie związane z wykonaniem usługi, które budzą jej wątpliwości w trakcie konsultacji lub przed wykonaniem usługi, w szczególności dotyczące przebiegu zabiegu i jego możliwych do przewidzenia efektach;
  • pojawienia się na wizycie kontrolnej po pierwszej usłudze w ciągu około 14 dni od daty zabiegu;
  • stosowania kosmetyków dobranych przez Stylistę w celu zachowania gwarancji na wykonany zabieg i włosy;
  • nie przekraczania maksymalnego czasu korekty włosów przedłużanych/zagęszczanych. Dla poszczególnych metod jest on różny i wynosi maksymalnie:

Micro Keratin Bonds, Infralight: 12 tygodni

Tape On / Invisible/Bio Tape : 6 tygodni

  1. Przeciwwskazania do wykonania usługi obejmują:
  • ciężkie choroby skóry głowy;
  • nadmierne wypadanie włosów;
  • nerwica natręctw;
  • zbyt krótkie włosy;
  • bardzo słabe lub zniszczone włosy.
  1. Klientka zobowiązuje się do przestrzegania następujących zasad pielęgnacyjnych:

Kosmetyki, które można stosować
Klientka zobowiązuje się do stosowania wyłącznie kosmetyków dobranych przez Stylistę. Kosmetyki zawierające składniki niekorzystne dla włosów oraz łączeń mogą negatywnie wpłynąć na ich kondycję, a reklamacja w takim przypadku nie będzie rozpatrywana. Do obowiązkowych kosmetyków pielęgnacyjnych należą:

  • szampon
  • maska
  • odżywka
  • serum lub olejek do końcówek *

*  WAŻNE: Wszystkie kosmetyki, z wyjątkiem szamponu, należy nakładać wyłącznie poniżej łączeń. 

Mycie przedłużanych włosów
Włosy należy myć najwcześniej 24 godziny po ich nałożeniu. Przed każdym myciem należy dokładnie rozczesać włosy. Skórę głowy należy myć co najmniej trzy razy w tygodniu, szczególnie usuwając sebum, które może negatywnie wpłynąć na łącza. Po dokładnym wypłukaniu szamponu, należy nałożyć maskę lub odżywkę. W końce osuszonych ręcznikiem włosów równomiernie wciera się serum lub olejek.

Suszenie przedłużanych włosów
Włosy należy suszyć wyłącznie suszarką na szczotkę, przesuwając ją od góry do dołu. Taka technika pomaga wprowadzić produkt pielęgnacyjny w głąb włosa oraz domyka jego łuskę. Należy unikać zbyt wysokiej temperatury przy łączeniach. Włosy nie mogą schnąć naturalnie, z wyjątkiem włosów kręconych. Niedopuszczalne jest chodzenie spać z mokrymi włosami.

Czesanie przedłużanych włosów
Włosy należy rozczesywać zaczynając od końcówek, a przy samej skórze głowy należy oddzielać pasma. Włosy powinny być czesane codziennie rano i wieczorem, używając do tego specjalnej szczotki. Przed snem należy związywać włosy w luźny kucyk lub warkocz, używając jedwabnych gumek, które nie łamią ani nie ciągną włosów. Szczotkę należy regularnie myć wodą z mydłem, aby usunąć pozostałości kosmetyków, które mogą zaszkodzić łączeniom.

Zabiegi, które można wykonywać
Na włosach przedłużanych możliwe jest wykonywanie zabiegów koloryzacyjnych bez konieczności ich ściągania, pod warunkiem że odrost między skórą głowy a łączeniem nie przekracza 2 cm. Zaleca się, aby zabieg koloryzacji był wykonywany w wyspecjalizowanych salonach fryzjerskich, które posiadają doświadczenie w farbowaniu włosów przedłużanych i mogą zagwarantować powodzenie takiego zabiegu. Dozwolone jest także stosowanie kuracji pielęgnacyjnych i nawilżających, z wyłączeniem aplikacji w rejonie łączeń.

Włosy latem i podczas wakacji 

Podczas upałów oraz wakacji należy stosować dodatkowe środki termoochronne, a także okrycia głowy, aby uniknąć zbytniego nagrzania i przesuszenia włosów przez promienie słoneczne.

Ze względu na podwyższoną temperaturę pasma mogą być bardziej narażone na zsuwanie, nie powinien być to powód do obaw, jest to naturalne zachowanie termoplastycznych substancji tworzących łączenia. Gdy temperatura obniży się proces ten ustąpi.

Z jakich czynności należy zrezygnować po przedłużeniu włosów

  • Rytuału olejowania włosów.
  • Nakładania na skórę głowy wcierek zawierających niekorzystne dla łączeń składniki.
  • Wyciągania włosów na szczotkę (ta czynność znacznie różni się od suszenia włosów na szczotkę).
  • Rozjaśniania włosów przedłużanych.
  • Masowania głowy.
  • Czesania fryzur bardzo mocno naciągających włosy.
  • Moczenia włosów w morzu lub basenie.
  • Używania podczas stylizacji włosów temperatury powyżej 170 stopni.
  1. Wizyty kontrolne i korekty
  • Klientka po pierwszym przedłużeniu lub zagęszczeniu włosów zobowiązana jest do pojawienia się na wizycie kontrolnej, podczas której Stylista upewni się, że wszystko jest w porządku, oraz odpowie na ewentualne pytania dotyczące pielęgnacji.
  • Po upływie około 1,5-3 miesięcy (w zależności od metody) pasma należy skorygować (podciągnąć).
    Regularne korekty zapewniają utrzymanie stanu włosów na odpowiednim poziomie. Zbyt długie odstępy między wizytami mogą doprowadzić do powstania kołtunów na odroście, których rozczesanie wiąże się z dodatkowym kosztem.
  • Rekomendujemy umawianie się z wizyty na wizytę w celu rezerwacji przystępnego terminu korekty, w innym przypadku nie dajemy gwarancji na zapewnienie miejsca u danego Stylisty.
  • Jeśli podczas użytkowania zsunie się do 10% pasm, nie powinno to budzić obaw. Zsuwanie się w krótkim czasie od aplikacji większej niż 10% ilości pasm należy niezwłocznie zgłosić swojemu Styliście.
  • Po okresie 30 dni od zabiegu korekty pojedynczych pasm nie są zalecane, mogą być wykonane w szczególnych przypadkach, jeśli Stylista uzna to za zasadne.

§ 6 

SKARGI I OCHRONA PRAW KLIENTKI

  • W przypadku, gdy zostały naruszone prawa Klientki zapewnione postanowieniami niniejszego Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, Klientka jest uprawniona do przygotowania skargi i przekazania jej Usługodawcy za pośrednictwem adresu e-mail: salon@headstyler.pl.
  • Usługodawca zobowiązuje się udzielenia odpowiedzi na skargę Klientki w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia jej otrzymania.
  • W trakcie świadczenia usług Klientka jest uprawniona do poszanowania swojej intymności i godności, a Usługodawca jest zobowiązany do świadczenia usług w sposób zapewniający poszanowanie tych praw.

§ 7 

PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY

  • Usługodawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów niniejszego Regulaminu oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  • Usługodawca jest zobowiązany do zamieszczania niniejszego regulaminu oraz jego ewentualnej aktualizacji w miejscach łatwo dostępnych dla Klientki.
  • Usługodawca zobowiązany jest do świadczenia usług z zaangażowaniem, wedle swojej najlepszej wiedzy.
  • Usługodawca jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania Klientki dotyczące realizowanej Usługi. 

§ 8 

PŁATNOŚCI

  • Klientka może dokonać płatności za usługę w formie gotówkowej lub bezgotówkowej (karta płatnicza, BLIK).
  • Przed skorzystaniem z usługi Klientka zobowiązana jest do zapoznania się z aktualnie obowiązującym regulaminem usług oraz cennikiem.
  • Informacje zawarte w cenniku nie stanowią oferty handlowej i mogą ulec zmianie.

§ 9 

GWARANCJA

Pełna gwarancja na usługę przedłużania włosów obowiązuje do momentu wymaganej korekty:

  • Metoda microbonds, infralight: gwarancja obowiązuje do 12 tygodni od wykonania usługi.
  • Metody taśmowe: gwarancja obowiązuje do 6 tygodni od wykonania usługi.

Korekta włosów jest standardowym procesem wynikającym z naturalnego cyklu użytkowania przedłużeń i jest niezbędne dla utrzymania estetycznego wyglądu fryzury. Częstotliwość podciągnięć zależy od indywidualnego stanu włosów, ich predyspozycji oraz preferencji klientki. Chociaż termin podciągnięcia może być krótszy, nie powinien przekraczać zalecanego okresu. Przedwczesne zsuwanie się pojedynczych pasm lub odklejanie taśm przed zalecanym terminem podciągnięcia nie jest uznawane za wadliwą aplikację, lecz jako naturalna potrzeba wykonania korekty.

Na zakupione włosy udzielamy 12-miesięcznej gwarancji, która obejmuje wady jakościowe oraz niezgodności z deklarowanymi specyfikacjami produktu.

 

Zakres gwarancji obejmuje:

  • Prawidłowe mocowanie pasm.
  • Jakość zastosowanych materiałów.
  • Brak uszkodzeń wynikających z błędów technicznych podczas usługi.

Gwarancja nie obejmuje:

  • Uszkodzeń mechanicznych wynikających z niewłaściwego użytkowania (np. nieprawidłowe czesanie, używanie nieodpowiednich kosmetyków).
  • Naturalnego zużycia włosów, w tym zmniejszenia gramatury do 10% wartości z dnia ostatniego nałożenia, przerzedzania i skracania końcówek 
  • Zmian wynikających z użytkowania, takich jak naturalne różnice w strukturze włosów po ich noszeniu.

 

Warunki gwarancji:

Aby gwarancja była ważna, klientka musi:

  • Przestrzegać zaleceń pielęgnacyjnych otrzymanych podczas wizyty.
  • Pojawić się na wizycie kontrolnej po pierwszej usłudze przedłużenia i zagęszczenia włosów.
  • Zgłaszać się na korekty w terminie od 6 do 12 tygodni od wykonania usługi.
  • Nie dokonywać samodzielnych lub zewnętrznych modyfikacji pasm (np. zdejmowanie, przesuwanie).

Utrata gwarancji:

Gwarancja wygasa automatycznie, jeśli:

  • Klientka nie stawi się na korektę w ustalonym terminie.
  • Nie pojawi się na wizycie kontrolnej po 14 dniach po wykonaniu pierwszej usługi.
  • Nie przestrzega zaleceń pielęgnacyjnych.
  • Zgłosi reklamację po upływie maksymalnego czasu trwania gwarancji.
  • Skorzysta z usług innego salonu po wykonaniu usługi.
  • Samodzielnie dokona koloryzacji, strzyżenia lub innych zabiegów na włosach.
  • Odmówi skorzystania z zaproponowanego rozwiązania reklamacji lub nie podejmie decyzji w rozsądnym czasie. Brak odpowiedzi lub odwlekanie decyzji traktowane będzie jako rezygnacja z reklamacji.

Rozpatrywanie reklamacji w ramach gwarancji:

W przypadku zgłoszenia problemu w okresie gwarancyjnym salon zobowiązuje się do:

  • Naprawy wady (np. poprawa mocowania pasm).
  • Wymiany wadliwych pasm, jeśli problem dotyczy materiałów użytych do usługi.
  • W przypadku, gdy problem nie może zostać rozwiązany w sposób satysfakcjonujący, salon może zaproponować zwrot części kosztów usługi. 

§ 10  

REKLAMACJE

  1. Usługodawca w treści niniejszego regulaminu udziela Klientkom wszelkich informacji na temat sposobu użytkowania włosów, które zostały wykorzystane do przedłużania/zagęszczania, metod pielęgnacji włosów po zabiegu oraz wszelkich zaleceń, które są istotne dla utrzymania włosów w należytym stanie. Ponadto, Klientka może zwrócić się do Usługodawcy w celu udzielania odpowiedzi na pytania dodatkowe.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za efekty nieprawidłowego użytkowania włosów przez Klientkę, w tym stosowania innych kosmetyków niż dobrane podczas zabiegu, przekraczania maksymalnego pomiędzy korektami.
  3. Reklamacje wynikające z naruszenia przez Usługodawcę praw Klientki wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów lub niniejszego regulaminu, powinny być zgłoszone niezwłocznie w formie pisemnej na adres: Headstyler Bogumiła Opalach, ul. Mazurska 10/17, 10-519 Olsztyn lub mailowo na adres: salon@headstyler.pl.
  4. Złożona przez Klientkę reklamacja powinna zawierać:
  • imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu i adres mailowy Klientki,
  • określenie przedmiotu reklamacji (wskazanie powodu złożenia reklamacji oraz żądania) oraz daty wykonania usługi,
  • przedstawianie okoliczności uzasadniających reklamację.
  1. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w formie pisemnej w terminie 14 dni, licząc od dnia jej doręczenia i nadać odpowiedź na reklamację w placówce pocztowej, kurierem lub wysłać ją w formie mailowej, smsowej. Termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku, jeśli zaistnieje potrzeba złożenia reklamacji u producenta.
  2. Usługodawca jest uprawniony do zadania Klientce dodatkowych pytań, które są konieczne do rozpoznania reklamacji. Klientka jest zobowiązana do niezwłocznego udzielenia odpowiedzi na pytania Usługodawcy, przy czym czas na udzielenie odpowiedzi nie może być dłuższy niż 2 dni. Pytania dodatkowe i odpowiedzi na te pytania są przekazywane w formie mailowej.
  3. Na wyraźną prośbę Usługodawcy Klientka zobowiązana jest do osobistego stawiennictwa w Salonie w terminie do 14 dni od zgłoszenia zastrzeżeń, celem zweryfikowania ich zasadności.
  4. Reklamacja nie zostanie uwzględniona przez Usługodawcę, gdy Klientka:
  • nie zastosowała się do któregokolwiek z zaleceń pozabiegowych Usługodawcy,
  • po wykonaniu świadczenia przez Usługodawcę skorzystała z usług innego salonu wykonującego zabiegi na włosach, w szczególności w zakresie korekt lub zdjęcia włosów,
  • samodzielnie dokonała koloryzacji, strzyżenia lub innych zabiegów na przedłużanych/zagęszczanych włosach,
  • doznała mechanicznego uszkodzenia włosów,
  • zataiła przed Usługodawcą informacje mające wpływ na przebieg usługi lub jej efekty, w szczególności przeciwwskazania do wykonania zabiegu,
  • nie jest zadowolona z usługi pomimo prawidłowego jej wykonania i skorzystania przez Usługodawcę z włosów odpowiedniej jakości.
  1. W przypadku uwzględnienia reklamacji Usługodawca przedstawi Klientce rozwiązania mające na celu osiągnięcie pożądanego efektu, w szczególności poprzez ponownie wykonany zabieg lub zwrot (całości lub części) zapłaconej ceny.
  2. Usługodawca nie odpowiada za niezadowolenie Klientki z efektu końcowego usługi, wynikającego z subiektywnych odczuć Klientki, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nie ustępujący ogólnie przyjętym standardom.
  3. Z uwagi na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych, włosy wykorzystane w trakcie usługi, będące produktem naturalnym i pochodzącym od osoby trzeciej nie podlegają zwrotowi ani wymianie. 

§ 11 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  2. Niniejszy regulamin jest własnością Bogumiły Opalach, a jego treść jest chroniona prawami autorskimi. Zakazane jest wszelkie kopiowanie lub rozpowszechnianie niniejszego regulaminu, niezależnie od celu, zarówno całości, jak i w części, bez zgody Właścicielki wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
  3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 10.01.2023r.
  4. Z ważnych przyczyn niniejszy regulamin może ulec zmianie. Dla zmiany regulaminu wymagana jest forma pisemna.
  5. Wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w życie z dniem wskazanym w informacji o zmianie regulaminu. Informacja ta zostanie zamieszczona w każdym z miejsc/platform/kont, w których zamieszczony jest regulamin i będzie dostępna w terminie co najmniej 30 dni, licząc od dnia publikacji.
  6. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się regulamin w wersji dotychczas obowiązującej.
  7. Wszelkie pytania dotyczące stosowania niniejszego regulaminu należy kierować na adres e-mail: salon@headstyler.pl
  8. Dane osobowe Klientki przetwarzane są przez Usługodawcę, będącego Administratorem danych osobowych w celach i w sposób wskazany w Informacji dla Klientki dotyczącej przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik do karty konsultacji. Dane osobowe, do przetwarzania których wymagana jest odrębna zgoda, przetwarzane są przez Administratora jedynie w sytuacji wyrażenia stosownej zgody w celu i na zasadach wskazanych w oświadczeniu o wyrażeniu zgody.
  9. Usługodawca informuje, że teren Salonu objęty jest monitoringiem. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, Klientek i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Monitoring obejmuje jedynie te pomieszczenia, które są przeznaczone do świadczenia usług. Nagrania z monitoringu przechowywane są przez maksymalny okres 3 miesięcy, po upływie których, ulegają one zniszczeniu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl